SEÇİMİN ARABALARI

                 
                   Anlamadığım şeyler var. Seçim arabalarının mantığı nedir allah aşkınıza? Cadde üzerinde oturanlar için inanın daha da dayanılmaz bir propaganda yöntemi,  cadde üzerinde oturuyorum dediysem hemen havaya girmeyin "Gülbağ is coming" bir cadde, hayır "aaa evet işte bangır bangır geçen bir seçim arabası, vallahi aklımı çeldi, şu an oyumu, bu seçim arabası kime aitse ona atmak istiyorum! Çabuk bana bir sandık getirin" deyip o güne kadar ki düşüncelerimi bir yana bırakıp, o partiye mi oy vereceğim? Aslında şu partiye oy verecektim ama son geçen seçim arabası bir aklımı karıştırdı, sanırım ben onu düşünüyorum mu diyeceğim ne diyeceğim allah aşkınıza?

                  Bir de o kadar çok geçiyor ki; bir MHP arabası geçiyor, hemen pencereye çıkıp kurt işareti yaptığım ellerimi havaya kaldırıp, araca doğru uluyor buluyorum kendimi. Sonra oradan Devlet Bahçeli çıkacak ve beni ocak dışı bırakacak diye ödüm patlıyor. Ona rağmen o aracın sesini duydummuydu dayanamıyorum, napayım, atıyorum kendimi pencereye, amaaannn zaten ocakta değilim diye. HDP aracı geçiyor, halay çeke çeke, pencereye doğru gidip, hemen zafer işareti yapıp, zılgıt çekiyorum araca doğru, CHP aracı geliyor, hemen pencerede alkış tutup, gittssiiinnleeerrr diye bağırıyorum. AKP aracı geçiyor, hemen üzerime rahat bir kefen alıp,  Rabia işareti yapıyorum araca, sonra şoförü azarlıyorum "biz seçim aracı sürmesini de iyi biliriz diye !  Ya arkadaş, siz bunların aynı anda karşı karşıya sıkışan trafikte kaldığını gördünüz mü? En son bu arabaların arasında kaldığımda, evin yolunu bulamadım yemin ederim, kararsızlıktan. En son geçen seçim arabalarına göre, gittim verdim oyumu? Subliminal bir mesaj mı vardı, tersten okuduğumuzda seçim şarkılarını, şeytan mı diyordu, bilmiyorum. 

                     Bir ara, bunlar birbirlerinin araçlarını sürüyorlar, şu mahallede oy çok çıkacak gideyim de biraz rahatsız edeyim, müziğin sesini de açtım mıydı, nefret ederler, oy vermezler mi yapıyorlar? İlk bir partinin diğer partiye bir komplosu olarak çıkmış bir yöntem, 2015 te bu kadar tutmuş olamaz sanırım. İlk kim çıkardı bunu, bana bir izah edin allah aşkınıza. En son HDP aracı kaldı trafikte, evin önünde, adama "Abicim allah aşkına sesi kapatın, yalvarıyorum size, siyasi fikirlerim değişiyor, bakın sağa kayıyorum, araç trafikte biraz daha kalırsa, oy vermekten vazgeçme derecesine varacak bu olay, tekrar yalvarıyorum size, diye bağıracaktım". Selahattin Demirtaş'a twit atacaktım, Resmen dedim şu an, aracın şoförü HDP li filan, araç da HDP aracı değil, resmen baraj geçilmesin diye bir komplo bu? Bir komployu daha ortaya çıkarmış olmanın heyecanı içindeydim. O değil de, gerçekten  "Seçim araçları yasaklanırsa daha demokratik bir seçim süreci geçireceğimize inanıyorum" . Biraz bizi kendimizle bırakın allah aşkınıza.  

               

Yorumlar

  1. Sen seçim araçlarını bırak asıl onların üstündeki kocaman kolonlardan sağa sola fışkıran "müzik"lere bak :) Ben bir çalma listesi oluşturdum hepsinin seçim şarkılarından. Gece yatarken takıyorum kulaklığı ertesi gün beynine takılan kasetlerden kung-fu'nun her türlüsünü öğrenen matrix neo gibi pardesü ile dans eder halde çıkıyorum yataktan :)

    YanıtlaSil
  2. Zate sorun gürültü, seçim arabası deyince aklıma tek gelen şey gürültü !

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar