Ballı Kaymaklardan hüzünlü Gençliğimize.



               Biraz önce dünyanın en güzel balını yerken ne düşündüm biliyo musunuz? Nefes alabiliyorum , hayat ne kadar güzelgksjsjdmfmzö ! 
               Yok ne ne düşünücem, ne güzel bal ya diye düşündüm, "Seliş kız baldan da iyi anlıyorsun ha" dedim. Sonra tabi oğlum manyak mısın dedem balcıydı benim, arılara giderdik dedim. Ay ne güzel günlerdi derken arılar ölürse baboyu yersiniz dedim. Arı ölümleri hakkında kendimle derin bir sohbete daldım. En son Kakiş bile yapaman valla kakişini ye desem derken Maçka parkına geldi konu. Sonra arılar nasıl ölmesin ya dedim adamlar her yeri yıkıyorlar hemen Maçka Parkı anılarım deerken kendimi Gezi parkında buldum. Laf lafı bir açtı. Kalk kız muhabbet baya koyulaştı bari bir çay koy dedim ve İngiliz Sömürgeciliği'ni irdelerken buldum kendimi. Orada kestim muhabbeti. Şimdi Tv8 izleyip hayatın manasızlığını tartışıcam.

Yorumlar

  1. Merhaba, bayspak.com'da çekilişte DVD kazandınız, bana ad soyad adres bilgisi verebilir misiniz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar