AÇLIK OYUNLARI


Vejeteryanım ama köfte yiyebiliyorum diyen kadına verdiğiniz primi, gecenin bir vakti, "yav çok canım çekti" diye kokoreç gömen kadına verseydiniz beyler, inanın dünya çok daha güzel bir yer olacak, bu kadınlardan doğan, dürüst, samimi, hayattan zevk almasını bilen, muhteşem bir nesil oluşacaktı. En azından bu neslin bağırsakları öyle çabuk bozulmayacak, midesi kolay bulanmayacaktı. 

İnanın bu düzen, kokoreç gömen kadını da, salatacı kadın yüzünden çeşitli yalanlar söylemeye, garip hareketlerde bulunmaya zorluyor. "Bir keresinde, kendimi kaptırmış, bir an önce karnımı doyurmaya çalışırken, karşımda sevdiğim adamı görünce, korkudan bağırmış, ekmeği elimden fırlatmıştım. Kalp krizi geçirecektim neredeyse" diyor İzmirden Münevver, "lanet olsun ki, erkekler tuvalette uzun kalmıyorlar, bu çok hızlı olmayı gerektiriyor". diye de ekliyor. "Sizin karşınızda, ay ben çok yemem zaten" "iştahım çok yok" diyen kadınlar, yokluğunuzdan, en küçük fırsattan istifade ediyorlar. Tuvalete gidip geldiğinizde ortaya söylenen yemek, meze ve ekmekteki azalmayı hiç mi farketmiyorsunuz?  "Tabaktaki ekmekle sıyırılma izini takip edin, ona doğru gidiyorsa ilişkinizi bir daha düşünün" diyor bir magazin dergisinin ilişkinin sorunlarında bahseden, 55 nolu maddesi.

Ya menemene ekmekle saldıran kızı, menemeni çatal bıçak kullanarak yerken gördüm ben, aynadan görmüş de olabilirim. Böyle pıtı pıtı, kuş lokması alıyoruz, ne yediğimizden zevk alıyor, ne de muhabbetten, ağzımın kenarına bulaştı mı acaba diye düşünürken. Sonra diyorsunuz çok sıkıcı kız, hiç bir şey konuşmadı. Ben şahsen gülmüyorum bile, herşeyin o çok güzel gittiği anda,ağzımdaki yemek, kırıntıları göstermeyeyim deyip, ağzım kapalı,  pork pork burnumdan, domuzcuk domuzcuk güleceğim, diye.

Yemeğe mi çıkacaksınız, kadın o yemeğe gelmeden önce dürüm filan yiyor beyler, sonra salata  ya da menüdeki en hafif yemeği söylüyor. Öyle "ya kız hiç yemiyor ama neden zayıf değil" kafasına girmeyin, kadın iki öğün yiyor sizin yüzünüzden o akşam, ya doymazsam korkusuyla? Bir de utanmadan gidiyorsunuz en yağlı, ballı, kaymaklı yemeği seçiyorsunuz, o yemeği seçme hakkı neden kadına verilmiyor, hemen ağzınız yüzünüz bozuluyor. "Şey o ağır gelmez mi?" Ya ne ağır gelecek allah aşkına ! Bak sinirlendim yine ! Neyse, kib, byes !

Yorumlar

Popüler Yayınlar