Burçlara inanmıyorum bir güç var !

                       
                    Okuyup okuyup, anlam yükleyip, çıkartıp bir terazi burcu olmam yıllarımı aldı. İnsanlar "aaa terazi burcu, siz kararsız olursunuz dediler, bir kaç seferden sonra insanlara kendimi anlatırken kararsızım dedim, böbreklerin hassas olur dediniz, yıllar sonra sorunlu böbrek iltihaplanmaları geçirdim, bir lükse düşkünlüğüm yoktu o da imkan yoktu, olsa belki ona da evet diyecektim. Sırf bu yüzden yıllarca zeki numarası yaptım ben, orada öyle yazıyordu ve benim buna inanmam çok da uzun sürmedi, çalışsa zeki aslında da tembel dediniz ki, tembellik de bir terazi burcu özelliği olarak karşıma çıktı yıllarca. Ama yok efendim şimdi o 30 yıllık emeği, biri çıktı da burçlar değişti deyince değiştiremem, ayrıca kazanılmış hakkım o benim, ne zaman değiştiyse ondan sonra doğanları bağlar, beni değil, doğduğum anda terazisin dediyseniz ve yıllarca adeta bir terazi burcu insanı gibi davranmamı bekleyip, kendimi terazi burcuna modifiye edip de bir terazi burcu insanı gibi davrandığımda aaa tipik terazi dediyseniz, öyle efendim yok burçlar değişti artık sen başaksın olmaz diy mi efenim !

                       

Yorumlar

Popüler Yayınlar