Rüyada Morrissey'i Kurban Bayramı için memlekete davet etmek ???

Ay hayırdır inşallah !




 


 "Hocam, rüyamda Morrissey'i Kurban Bayramı için memlekete davet ediyordum, her yer et, her yer et."                                                                       Sally Ciguly (İst-32)


                    "Ya bayram tatili uzun abi, gel Manisa'ya gidelim, orada çok kalmayız zaten yazlığa geçeriz diye memlekete davet ediyorum. Bir iki mırın kırından sonra da bir şekilde ikna ediyorum. Nedense uçakla gitmek daha zor şimdi burdan havaalanına geçicen, ordan uçakla seyahat, İzmir'e inecen ordan da tekrar Manisa'ya geçecez zaten 5 saat diye, otobüsle gitmek gibi saçma bir ayrıntıya boğarak rüyayı, Pamukkale Turizmden bilet almaya da ikna ediyorum. O gece Morrissey'i ikna edebilme gücüme ben de şaşırıyorum. 
                       Varıyoruz Manisa'ya, babam bizi BP'nin önünden alıyor, hiç konuşmuyor. Eve bir gidiyoruz, ay eve bir giriyorum, yıllarca kurban kesmemiş babam, bırak kurbanı tavuk bile adamamış babam, danaya girmiş. Evin her yerinde leğen leğen, dana bacakları, bir dananın dört bacağı yok mudur arkadaş, her baktığım yerde bir bacak, hayır almışsın dana bacağını babam, kelleyi niye sen aldın onu bıraksaydın bari diye içimden düşünüyorum, ben dehşet içinde kalmış, gördüğüm manzaraya bakarken, ağzım bir karış açık, "annen kelle yüzmeyi çok sever" diyor bir de, annem de onaylıyor ve Morrissey türkçe anlıyor. Nasıl  bağırarak uyanmışım ter için de.. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar