O kıza Mektup !

           Sevgili Dostoyevski Kızı;



        Biliyorum küçük bir çocukken, sana göre ağır olduğunu söylemelerine rağmen, ben çalışkanım, büyümüş de küçükmüşüm, her şeyi anlarım ayağına, "SUÇ VE CEZA"'yı okuduğundan beri şoktasın. Anlıyorum, delilik derecesinde, insan ruhu tahlili ve betimlemesiyle dolusun, ama her an kendinle ilgili çok samimi bir itirafta bulunacaksın diye ödüm patlıyor, ben gerçekten insanın kendisiyle ilgili çok samimi ve ağır bir itirafta bulunması karşısında çok acizim, Dostoyevski kızı, çünkü, sen SUÇ ve CEZA'yı okurken ben, teyzemin arka bahçesindeki kasabımda, et diye kiremit, ciğer diye mor taşlardan satıyor, anne bana dondurma ve füze oynuyordum, yalnız, biz füze'de bacak arasından geçiyorduk, daha zor oluyordu, anlıyor musun, ahh bir de banajö vardı ki, çok severdim ama sonradan anladım neden kaldırdıklarını, böyle dışı çikolata kaplı, içinde acayip yapay olmasından mı ne çok güzel olan, muz aromalı, muz şeklinde bir dondurmaydı, çocuklar çok severdi ama sanırım bir reklam çeksek, sloganı "içinde pedofiliye davet var şeklinde olurmuş" diye kaldırdılarsa meğer, bizim oralarda, banajö diye bilirdik, çünkü, taşralıydık biz, o taşralılıkla gerçek adının "BANANA JOE" olduğunu öğrenmem, henüz bir yıl kadar öncesidir, bir de suçumuz neyse cezasının, ağza tokat şeklinde anında servis edildiği yıllardı, Dostoyevski kızı !! Lütfen çok üstüme gelme, lütfen !!! Kendin ile ilgili de o kadar düşünme bence, boş ver !!  Dostoyevski affetmez, ikinci bir şans vermez ! Hadi sevgiler, kib, bye !! Kendine çok ama çok iyi davran Dostoyevski kızı ! 

Yorumlar

Popüler Yayınlar