Olimpiyat Meşalesi elimde !! Olimpiyat ruhu benimle !!

Sevdiklerim benimle gurur duyuyor ! 

              Kartal metrosu Olimpiyatlarında, 5000 mt engellide, Bronz madalya almayı hak ettim, altın madalyayı Göztepe'den binen, istikrarını ve disiplinini hiç kaybetmeyen, temposunu hiç bozmadan Koşan Semra Teyze, gümüş madalyayı ise agresif tavırlarıyla, özellikle yürüyen merdiven ve bantlarda etkili ve erken girişleriyle dikkat çeken Aysun Abla aldı. Ben ise, gelecek vadediyordum.


                Koşu sonrası, birinciliği kucaklayan ve bunu torunlarına hediye eden, Semra Teyze, uzun yıllar bunun için çalıştığını ve emeğinin karşılığını aldığı için çok mutlu olduğunu belirterek " her şeyin başı çalışmak, çalışmak, çalışmak yavrum, Atatürk de bu devleti kurarken çok çalışmıştı dedi ve 10. yıl marşını söyleyerek sevenleriyle kucaklaştı. Aysun Abla, çıkış fişeğini erken ateşleyen, hakeme yüklendi ve gerekli itirazlarda bulunacağını, bunun kabul edilemez bir hata olduğunu belirterek, başkalarını suçladı. Hiç bir umudu yokken üçüncülüğü almanın en azından alfa dişiliği açısından önemli bir gelişme olduğunu belirten ben ise, henüz yolun başındayım, 10 yıl sonra piste alışınca beni görün diyerek umudun sembolü oldum.



                      Bu da böyle bir anımdı !! Sevgiler, kib bye !!


Yorumlar

Popüler Yayınlar