İşte o Bendim ! Ben, ben Sally Ciguly !

            Kadıköy-Üsküdar dolmuşlarına yeni zam geldiği bir dönem, TL'den altı sıfır yeni atılmış, camdan dışarıya izlerken, türlü türlü düşüncelere dalmış, dolmuşun kalkmasını bekleyen arkadaşıma yanına oturan kadın, birden "1.60 mı?" diye sorar, bir arkadaşım da döner kadına, gülümseyerek , "yok hayır, 1.65- 1.66 falan" diye cevap verir. Kadın cevap karşısında, anlamsızca suratına bakar, arkadaşım da kadına biraz sinirlenir doğrusu, bunun nesi anlaşılamamıştır acaba, bir de dolmuştayız ne alaka yani? hem böyle saçma bir soru soruyor, hem de cevabı beğenmiyor diye, aslında 1.67 ama ben biraz kısa söylüyorum, 1.65 e tamamlamadım, indirdim der içinden. Ama acaba kısa mı gösteriyorum diye de bir panik olmaz hani. Ama yuh yedi santimetre de az değil !

              Sonra şoförle, aynada göz göze gelirler, küçücük dolmuşta etrafına bakar herkes anlamsızca birbirine bakıyordur. Nasıl yani, hepsi mi kısa olduğumu düşünüyor  derken, dolmuş şoförü "evet 1.60 oldu abla" diye bağırır, aynada gözünün içine baka baka. 

            Ya kadın senin boyunu neden sorsun ki, durduk durmadık yerde dimi, hadi sordu, sen niye cevaplıyorsun. Üsküdar-Çiçekçi arasındaki beş dakikalık yolda uyuyor numarası yapıp, gözünü yerden ayırmaz. Olayın en kötü kısmı ise, bu arkadaşın ben olmam. Dayanamıyorum artık, itiraf ediyorum.

                İşte bu da böyle bir anımdı !

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar